Te zgjedhesh i dyti eshte me mire...


Nje ari po ndiqte nje lepur dhe sa ishte gati per ta kapur shfaqet nje bretkose dhe thote: Une jam nje bretkose magjike dhe secilit prej jush do t'ju plotesoj 3 deshira. C'deshiron ti ari ? 

Une dua qe te gjithe arinjte e ketij pylli te behen femra thote ariu i kenaqur...

Po ti Lepur - thote bretkosa.

Une dua nje kaskete, dua nje kaskete - thote lepuri.

Ariu qesh per budallallikun e pergjigjes se lepurit dhe vazhdon...

Une per se dyti dua qe te gjithe arinjte e botes te behen femra thote ariu i eksituar.

Ndersa une thote lepuri per se dyti dua nje motorr, dua motorr, motorr.

Ariu qesh perseri me lepurin dhe thote: Une se fundmi dua qe te gjithe arushat e botes te mbajne rradhen cdo dite per te bere seks me mua...

Lepuri: Hyp mbi motorr vendos kasketen ne koke dhe duke ikur thote - Dua qe ky ari te behet pederast...



Jep Ndihmen Tende Kliko Ketu